Universität der Bundeswehr München: AtheneForschung
User: Guest
 
Login
de
en
All data
Autor/Hrsg.
Projekt
Jahr
Fakultät
Institut
Person
Titel
Thema
All data
Autor/Hrsg.
Projekt
Jahr
Fakultät
Institut
Person
Titel
Thema
All data
Autor/Hrsg.
Projekt
Jahr
Fakultät
Institut
Person
Titel
Thema
More Searchfields
Reset
Search
Simple search
Home / All Content
Publications (University Bibliography)
Fakultäten (univ.)
(21761)
Fakultät für Bauingenieurwesen und Umweltwissenschaften
(3615)
Fakultät für Elektrotechnik und Informationstechnik
(2057)
Fakultät für Humanwissenschaften
(2286)
Fakultät für Informatik
(3290)
Fakultät für Luft- und Raumfahrttechnik
(5305)
Fakultät für Staats- und Sozialwissenschaften
(2673)
Fakultät für Wirtschafts- und Organisationswissenschaften
(2559)
Fakultäten (HAW)
(1719)
Forschungszentren und -initiativen
(2004)
Weitere Einrichtungen
(17)
Projects
Electronic Accepted Theses
Open Access Publications
Patents
Research Data
Research Profiles
Videos for the UniBw M Website
Digitized Media
Working Group E-Learning
University Library Documents
Home / Alle Inhalte
Publikationen (Universitätsbibliografie)
Fakultäten (univ.)
Back
Back to start of result list
Permanent link for displayed object
Authors:
Hartmann, Florian G.; Ertl, Bernhard
Document type:
Konferenzbeitrag / Conference Paper
Title:
Measuring interest congruency in NEPS SC5 first-year students
Organizer (entity):
Leibniz Institute for Educational Trajectories
Conference title:
International NEPS Conference (3., 2018, Bamberg)
Conference title:
3rd International NEPS Conference
Venue:
Bamberg
Year of conference:
2018
Date of conference beginning:
22.11.2018
Date of conference ending:
23.11.2018
Year:
2018
Language:
Englisch
Keywords:
LEK - Lernen Erfolg Karriere
Department:
Fakultät für Humanwissenschaften
Institute:
HUM 2 - Institut für Bildungswissenschaft
Chair:
Ertl, Bernhard
Open Access yes or no?:
Nein / No
BibTeX
Occurrences:
Home / Alle Inhalte
Publikationen (Universitätsbibliografie)
Fakultäten (univ.)
Fakultät für Humanwissenschaften
HUM 2 - Institut für Bildungswissenschaft