Universität der Bundeswehr München: AtheneForschung
User: Guest
 
Login
de
en
Advanced search
Home / All Content
Publications (University Bibliography)
Fakultäten (univ.)
(22751)
Fakultät für Bauingenieurwesen und Umweltwissenschaften
(3786)
Fakultät für Elektrotechnik und Informationstechnik
(2132)
Fakultät für Humanwissenschaften
(2357)
HUM 2 - Institut für Bildungswissenschaft
(1024)
HUM 5 - Institut für Sportwissenschaft
(778)
HUM 7 - Institut für Psychologie
(553)
Fakultät für Informatik
(3481)
Fakultät für Luft- und Raumfahrttechnik
(5488)
Fakultät für Staats- und Sozialwissenschaften
(2860)
Fakultät für Wirtschafts- und Organisationswissenschaften
(2675)
Fakultäten (HAW)
(1862)
Forschungszentren und -initiativen
(2276)
Weitere Einrichtungen
(17)
Projects
Electronic Accepted Theses
Open Access Publications
Patents
Research Data
Research Profiles
Videos for the UniBw M Website
Digitized Media
Working Group E-Learning
University Library Documents
Home / Alle Inhalte
Publikationen (Universitätsbibliografie)
Fakultäten (univ.)
Fakultät für Humanwissenschaften
HUM 2 - Institut für Bildungswissenschaft
RN30
Authors:
Ertl, Bernhard; Kopp, Birgitta; Mandl, Heinz
Document type:
Konferenzbeitrag / Conference Paper
Title:
Effects of individual prior knowledge on collaborative knowledge construction and individual learning outcome in videoconferencing
Title of conference publication:
86th conference of the American Educational Research Association (AERA)
Conference title:
Conference of the American Educational Research Association (86., 2005, Montrèal)
Venue:
Montrèal, Canada
Year of conference:
2005
Date of conference beginning:
11.04.2005
Date of conference ending:
15.04.2005
Year:
2005
Language:
Englisch
Keywords:
NWK ; BLM - Besser lernen mit Medien
Department:
Fakultät für Humanwissenschaften
Institute:
Department für Bildungswissenschaft
Chair:
Ertl, Bernhard
BibTeX
Occurrences:
Home / Alle Inhalte
Publikationen (Universitätsbibliografie)
Fakultäten (univ.)
Fakultät für Humanwissenschaften
HUM 2 - Institut für Bildungswissenschaft