Universität der Bundeswehr München: AtheneForschung
User: Guest
 
Login
de
en
Advanced search
Home / All Content
Publications (University Bibliography)
Fakultäten (univ.)
(22601)
Fakultäten (HAW)
(1862)
Forschungszentren und -initiativen
(2264)
CISS
(89)
CODE
(972)
dtec.bw
(358)
INDOR
(455)
MARC
(13)
MOVE
(15)
RISK
(282)
SENS
(1)
SPACE
(130)
Weitere Einrichtungen
(17)
Projects
Electronic Accepted Theses
Open Access Publications
Patents
Research Data
Research Profiles
Videos for the UniBw M Website
Digitized Media
Working Group E-Learning
University Library Documents
Home / Alle Inhalte
Publikationen (Universitätsbibliografie)
Forschungszentren und -initiativen
INDOR
Authors:
Zander, Lysann; Ertl, Bernhard
Document type:
Sammelbandbeitrag / Paper in Collective Volume
Title:
Female Students' Belonging Uncertainty in Higher Education STEM Environments
Subtitle:
Explanations and Indications
Collection title:
The Routledge International Handbook of Gender Beliefs, Stereotype Threat, and Teacher Expectations
Collection editors:
Watson, Penelope; Rubie-Davies, Christine M.; Ertl, Bernhard
Series title:
Routledge international handbooks of education
Place of publication:
London ; New York
Publisher:
Routledge
Year:
2024
Pages from - to:
67-78
Language:
Englisch
Keywords:
LEK - Lernen Erfolg Karriere
ISBN:
978-1-032-23114-3 ; 978-1-032-23115-0 ; 978-1-003-27576-3
Department:
Fakultät für Humanwissenschaften
Institute:
HUM 2 - Institut für Bildungswissenschaft
Chair:
Ertl, Bernhard
Research Hub UniBw M:
INDOR
Open Access yes or no?:
Nein / No
BibTeX
Occurrences:
Home / Alle Inhalte
Publikationen (Universitätsbibliografie)
Forschungszentren und -initiativen
INDOR
Home / Alle Inhalte
Publikationen (Universitätsbibliografie)
Fakultäten (univ.)
Fakultät für Humanwissenschaften
HUM 2 - Institut für Bildungswissenschaft